Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Jos tilaamasi tuote ei vastannut odotuksiasi tai se sattui olemaan väärää kokoa, ei hätää - Riemukauppa.fi -verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita. 

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Riemukauppa.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu(at)riemukauppa.fi tai puhelimitse 050-4076057 / 03-753 0208 (ma-pe 10-16 )

4. Riemukauppa.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Riemukauppa.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Riemukauppa.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Tarkemmat toimitusehdot
 

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.


2. Toimitustavat

- Nouto valitsemastasi Postista, hinta 3,90 €, ilman toimituskuluja yli 59€ tilauksista.

Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. 

- Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 3,90 €, ilman toimituskuluja yli 59€ tilauksista.

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. 

- Postin kotiinkuljetus, hinta 9,90€, ilman toimituskuluja yli 99€ tilauksista.

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. 

Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. 

Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 4,90 €

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta ilman toimituskuluja yli 59€ tilauksesta.

- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 3,90 €

- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista ilman toimituskuluja yli 59€ tilauksista.

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa K-marketista tai R-kioskista. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.

- Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 7,90 €, ilman toimituskuluja yli 99€ tilauksista.

Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.


3. Maksutavat

Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Jos tilaamasi tuote ei vastannut odotuksiasi tai se sattui olemaan väärää kokoa, ei hätää - Riemukauppa.fi -verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita. 

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, toimi seuraavasti:

- ilmoita palautuksesta / sovi vaihdosta etukäteen sähköpostilla asiakaspalvelu@riemukauppa.fi
- palauta tuote alkuperäisessä pakkauksessaan
- palautusta tehdessäsi liitä mukaan palautuslomake täytettynä

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)riemukauppa.fi tai puhelimitse numeroon 050-4076057 / 03 753 0208 (ma - pe 10.00 - 16.00).

Tuotteen palautuksen lähetyskustannuksista vastaa tilaaja. Voit toimittaa tuotteen vapaasti valitsemallasi toimitustavalla. Palautamme tuotteen ostohinnan heti kun tuote on saapunut meille ja tarkistettu. 

Palautusosoite (kirjoita myös puhelinnumero):

Riemukauppa.fi / HuimaWeb Oy (03-753 0208)
Helsingintie 50
15100 Lahti

 

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. 

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

 

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: asiakaspalvelu(a)riemukauppa.fi tai soittamaan 050-4076057 / 03 753 0208.

 

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu(a)riemukauppa.fi tai soittamaan 050-4076057 / 03 753 0208. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Riemukauppa.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

 

7. Yhteystiedot

HuimaWeb Oy
Helsingintie 50
15100 Lahti

puh. 050-4076057 / 03 753 0208

sähköposti: asiakaspalvelu@riemukauppa.fi