Toimitusehdot

Verkkokaupassa asiointi edellyttää, että asiakkaan käytössä on toimiva sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Asiakas vastaa annettujen tietojen oikeellisuudesta. Toimitusehdot koskevat Manner-Suomeen toimitettavia tilauksia.

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Jos tilaamasi tuote ei vastannut odotuksiasi tai se sattui olemaan väärää kokoa, ei hätää - Riemukauppa.fi -verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita. 

2. Tuote, jota on varastossa saatavilla, lähetetään Riemukaupasta 1 - 4 arkipäivän kuluessa. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Riemukauppa.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu(at)riemukauppa.fi tai puhelimitse 050-4076057 / 044-720 4170 (ma-pe 10-16 )

4. Riemukauppa.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Riemukauppa.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Riemukauppa.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

5. Toimitetusta tilauksesta, jota ei ole noudettu Postnordin tai Matkahuollon toimipisteestä, hyvitämme tuotteiden hinnan. Mahdollisia toimituskuluja emme korvaa. 

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteemme lähetetään 1 - 4 työpäivän sisällä. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

- Nouto valitsemastasi Postnordin automaatista tai palvelupisteestä 6,90€, ilman toimituskuluja yli 89€ tilauksista. 

  • Toimitus valitsemaasi PostNordin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen 
  • Arvioitu toimitusaika 1–2 arkipäivää paketin lähettämisestä 
  • Voit seurata toimitusta PostNord-sovelluksessa ja verkkosivuilla. 
  • Osa pakettiautomaateista sijaitsee ulkona ja on käytettävissäsi vuorokauden ympäri. Ulkona sijaitsevien PostNord Lähiboksien käyttämiseen tarvitset PostNord-sovelluksen.  
  • Pakettisi toimitetaan PostNordin pakettiautomaattiin. Saat tulevasta toimituksesta ilmoituksen sovelluksella, tekstiviestillä tai sähköpostitse, kun paketti on noudettavissa PostNordin pakettiautomaatista.  
  • Pakettisi toimitetaan PostNordin palvelupisteeseen. Saat tulevasta toimituksesta ilmoituksen sovelluksella, tekstiviestillä tai sähköpostitse, kun paketti on noudettavissa. Lähetystä noutavan tulee esittää saapumisilmoituksessa oleva PIN-koodi. 

- Postnord Kotipaketti 16,90€

  • Kotiinkuljetus arkisin klo 8–21 valitsemanasi toimitusajankohtana. Suurimmissa kaupungeissa reaaliaikaisesti seurattavat toimitukset myös iltaisin. 
  • Arvioitu toimitusaika 1–3 arkipäivää paketin lähettämisestä.  
  • Muokkaa toimitusta sinulle sopivammaksi PostNord-sovelluksessa. 
  • PostNord toimittaa paketin ovellesi sovittuna ajankohtana antamaasi osoitteeseen arkisin klo 8–21 riippuen toimitusalueesta. Saat tulevasta toimituksesta ilmoituksen sovelluksella, tekstiviestillä tai sähköpostitse. Ilmoituksessa olevan linkin kautta voit muuttaa toimituspaikkaa tai antaa luvan jättää toimituksen oven taakse, jos et ole kotona toimitusajankohtana. Lisäksi voit täyttää lisätietoja, kuten ovikoodin, tai muuttaa kotiinkuljetuksen noutopistetoimitukseksi. 

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 7,90 €

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta ilman toimituskuluja yli 89€ tilauksesta.

- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 7,90 €

- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista ilman toimituskuluja yli 89€ tilauksista.

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi mistä tahansa K-marketista tai R-kioskista. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.

- Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 16,90 €

Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Sopivaa jakeluaikaa tiedustellaan tekstiviestitse.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.


3. Maksutavat

Paytrail: Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki. Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto. Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club. Mobiilimaksaminen: palvelustamme löytyy suosittu MobilePay.

Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Jos tilaamasi tuote ei vastannut odotuksiasi tai se sattui olemaan väärää kokoa, ei hätää - Riemukauppa.fi -verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita. Asiakaspalautuskoodit toimitetaan sinulle paketin mukana. 

Vaihto: jos tilaamasi tuote ei sovi, voit vaihtaa sen toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen ilman palautuskuluja. Tee vaihtotuotteista uusi tilaus verkkokaupassamme. Asiakas vastaa uuden tilauksen toimituskuluista.

Jos haluat vain palauttaa tuotteen ilman vaihtoa, palautus maksaa sinulle 5,90€. Vähennämme palautusmaksun palautettavien tuotteiden hinnan hyvityksen yhteydessä.

Voit lähettää palautuvan tuotteen meille palautustunnuksella tai Postnord-toimitusten mukana tulleella palautuskortilla:

Matkahuollon asiakaspalautusnumero 9530592 (ei pakettiautomaatti)

Palautusosoite:
Riemukauppa.fi / HuimaWeb Oy (p. 0447204170)
Launeenkatu 12
15100 Lahti

Voit palauttaa ja vaihtaa tuotteet myös myymälöissämme.

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: asiakaspalvelu(a)riemukauppa.fi tai soittamaan 050-4076057 / 044-720 4170.

 

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu(a)riemukauppa.fi tai soittamaan 050-4076057 / 044-720 4170. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Riemukauppa.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

7. Yhteystiedot

HuimaWeb Oy
Launeenkatu 12
15100 Lahti

puh. 050-4076057 / 044-720 4170

sähköposti: asiakaspalvelu@riemukauppa.fi